آلانیا دل ری

خرید خانه در آلانیا

حقوقی , مقالات

15 جولای 2023 2799 بازدید
آلانیا دل ری
آب و هوای آلانیا

خرید خانه در آلانیا

خرید خانه در آلانیا؛ راهنمای جامع

به مطالعه مقاله خرید خانه در آلانیا از آلانیا دل رِی خوش آمدید. وقتی به فکر تصمیم بزرگی مانند مهاجرت می افتیم قطعا باید دلایلی وجود داشته باشد تا ما را مجاب کند که تصمیم درستی گرفته ایم. پس اگر شما هم برای خرید ملک در ترکیه ، در بین شهرهای زیبای این کشور ، یکی از زیباترین آنها یعنی آلانیا را انتخاب کرده اید تا انتهای این مطلب با ما باشید. در این مطلب به بررسی کامل نکاتی درباره خرید خانه در آلانیا میپردازیم.
آلانیا شهر زیبای ساحلی در جنوب کشور ترکیه است. شهری که چند سالی است شهرت زیادی در بین خریداران ایرانی ملک در ترکیه پیدا کرده است. هر چند که این شهر زیبا مدتهاست که مقصد گردشگری، تعطیلات، زندگی و خرید خانه در بین مردم کشورهایی چون روسیه، اوکراین ، هلند، سوئد، نروژ، آلمان و بسیاری از کشورهای دیگر است.‌‌
جمعیت ثابت آلانیا بالغ بر 400 هزار نفر است که از این تعداد در حدود ۱۰ درصد این جمعیت را مقیمان خارجی تشکیل میدهند که جمعیتی در حدود 38 هزار نفر است.
در ادامه مطلب به بررسی تمام مواردی که ممکن است نیاز باشد قبل از خرید خانه در آلانیا بدانید، خواهیم پرداخت‌.

تماس با ما

قوانین جدید ترکیه برای خرید خانه در آلانیا

در ابتدا باید بدانید که خرید خانه در آلانیا از قوانین خرید ملک در ترکیه مستثنی نیست و قوانین کلی خرید ملک در ترکیه در همه شهرها یکی است. این قوانین، اجازه خرید ملک در ترکیه را طبق چارچوب های خاص تعریف شده، به اتباع خارجی میدهد و افراد میتوانند با خرید ملک در ترکیه اقامت و یا شهروندی و پاسپورت دریافت کنند. اما هر کدام از این مقوله ها، شرایط خاص خود را دارد که میتوانید در لینک مقالات مربوطه در زیر آنها را مشاهده کنید. همچنین میتوانید قوانین بیشتر را در مقاله قوانین ترکیه مطالعه کنید.

‌روشهای اخذ اقامت ترکیه
شهروندی ترکیه با خرید ملک
تمام راههای اخذ شهروندی ترکیه‌

پادکست خرید خانه در آلانیا با ۳ نکته مهم

اما باید بدانید که اخیرا در مقوله خرید ملک و اخذ اقامت و شهروندی ترکیه از این طریق، تغییراتی رخ داده است که اگر قصد خرید خانه در آلانیا را دارید، باید حتما قوانینی که به خرید خانه در این شهر میشود را بدانید. قوانین جدید خرید خانه در آلانیا را در دو دسته بندی زیر مطالعه کنید:‌

◾️خرید خانه در آلانیا جهت دریافت اقامت:

تا مدتی پیش، قوانین ترکیه جهت اعطای اقامت این کشور محدوده ای جهت قیمت ملک و از طریق آن اخذ اقامت این کشور، تعیین نکرده بود و خریدار با خرید ملک با هر قیمتی میتوانست برای خود و خانواده اش اقامت کوتاه مدت یک یا دو ساله بگیرد و پس از تمدید به مدت پنج سال، با رعایت شرایط دیگر در عبور و خروج از ترکیه، اقدام به دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه نماید. بعد از گذشت مدت زمانی با تغییر اندکی در این قوانین، برای خریدی که منجر به دریافت اقامت شود، محدوده قیمتی تعریف شد. بدین صورت که در شهرهای بزرگ حداقل قیمت ملک خریداری شده ۷۵ هزار دلار و در شهرهای کوچک حداقل قیمت ملک ۵۰ هزار دلار تعیین شد تا شخص بتواند از طریق آن اقامت ترکیه را دریافت کند. اما در تاریخ 16 اکتبر 2023 قانون جدیدی تصویب شد که بنا بر این قانون از تاریخ ذکر شده به بعد کسانی که قصد دریافت اقامت از طریق خرید ملک دارند باید ملکی با حداقل مبلغ 200 هزار دلار خریداری کنند و  این مبلغ باید در سند ملکی ذکر گردد.

تا این تاریخ تغییرات دیگری در قوانین دریافت اقامت ترکیه از طریق خرید ملک رخ نداده و مابقی شرایط مانند قبل در حال اجرا میباشد.

◾️خرید خانه در آلانیا و دریافت پاسپورت و شهروندی ترکیه:

تغییر جدید دیگری که در قوانین خرید ملک در ترکیه رخ داده است، تغییر حداقل قیمت ملک برای دریافت پاسپورت و شهروندی ترکیه در عرض ۹۰ روز کاری است. این مبلغ که اخیرا ۲۵۰ هزار دلار بود، اخیرا به ۴۰۰ هزار دلار افزایش یافته است اما در آن شهر خاصی مد نظر نیست و در رابطه با اخذ شهروندی در تمام شهرهای ترکیه است. بنابراین اگر با خرید خانه در آلانیا قصد دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه را دارید، مانند سایر شهرها، حداقل قیمت ملک خریداری شده باید ۴۰۰ هزار دلار باشد. این قانون در تاریخ ۱۳ می ۲۰۲۲ در روزنامه رسمی ترکیه به چاپ رسید.

اجاره خانه در آلانیا

قیمت خانه در آلانیا

سوال مهمی که در رابطه با خرید خانه در آلانیا مطرح میشود، مساله قیمت املاک در آلانیاست. در ابتدا باید بدانید که چه عواملی میتواند بر قیمت خانه تاثیر گذار باشد :

قیمت خرید خانه در آلانیا

◾️نوع ملک:

املاک در ترکیه بر اساس نوع و میزان امکانات تفریحی و رفاهی به چند دسته تقسیم میشوند: آپارتمان معمولی، سیته، رزیدنس و ویلا که در این میان گرانترین و لوکس ترین خانه های ترکیه در دسته رزیدنس و ویلا قرار دارند که در حد یک هتل پنج ستاره که نه، بلکه خیلی بیشتر از آن دارای امکانات تفریحی و رفاهی هستند و بار گرانی املاک را به خوبی به دوش می کشند. امکانات این مجموعه از املاک، علاوه بر امکاناتی که در سیته ها هم موجود است مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزش، پارک کودک و … رزیدنس ها دارای امکاناتی مانند رستوران، مهد کودک، مرکز خرید، کافی شاپ و حتی خدمات ویژه به ساکنین هستند. ویلاها هم علاوه بر اینکه امکانات کافی برای یک زندگی لوکس و رویایی را دارند، مستقل هستند و ویژگی خاص تری برای کسانی که زندگی در آپارتمان را ترجیح نمیدهند دارند.‌‌

◾️ سن ساختمان ، متراژ و تعداد خواب:

از دیگر عوامل موثر بر قیمت املاک میتوان به مواردی چون سن ساختمان، متراژ و تعداد خواب آن اشاره کرد. هرچه سن ساختمان کمتر و متراژ و تعداد اتاق خوابش بیشتر باشد، قیمت خانه هم بیشتر میشود.البته در این میان واحدها یا ساختمانهایی هستند که با دیزاین خاص توسط دیزاینر ها و یا واحدهایی که به طور کلی مجددا تغییر دکوراسیون کلی انجام دادن  که نسبت به موارد ذکر شده قیمتها متفاوت خواهد بود.

◾️لوکیشن ملک:

 موارد دیگری مانند لوکیشن، چشم انداز، محیط اطراف و میزان نزدیکی و دسترسی ملک به امکانات شهری هم از عوامل دیگر تاثیر گذار بر قیمت ملک است.‌

لوکیشن خانه های آلانیا

اکنون و با این پیش زمینه باید گفت که به طور کلی حداقل قیمت برای خرید یک خانه ایده آل و مناسب، با لوکیشن و کیفیت خوب و همچنین بهمراه امکانات تفریحی در شهر آلانیا برای آپارتمان تک خوابه 75 هزار یورو، برای آپارتمان دوخوابه 100 هزار یورو، برای آپارتمان سه خوابه 120 هزار یورو و برای ویلا از 300 هزار یورو به بالاست.

در جدول زیر میتوانید محدوده قیمتی املاک یک تا سه خوابه و ویلا را در محله های خوب و پر طرفدار آلانیا ملاحضه کنید؛ البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که آلانیا دارای ۱۰۲ محله است اما در جدول زیر، فقط تعدادی از بهترین و مناسب ترین محله ها که اتباع خارجی آنها را برای خرید خانه در آلانیا انتخاب میکنند نام برده شده است.

جدول قیمت ملک در آلانیا به تفکیک محله

نام محله قیمت تک خوابه قیمت دو خوابه قیمت سه خوابه قیمت ویلا
محموتلار 75 تا 200 هزار یورو 100 تا 240 هزار یورو 120 تا 400هزار یورو 250 هزار تا 2 میلیون یورو
توسمور 80 تا 200 هزار یورو 120 تا 300 هزار یورو 130 تا 400 هزار یورو 300 هزار تا 2 میلیون یورو
کستل 75 تا 190 هزار یورو 100 تا 240 هزار یورو 120 تا 400 هزار یورو 250 تا 2 میلیون یورو
اوبا 85 تا 240 هزار یورو 130 تا 350 هزار یورو 180 تا 400 هزار یورو 350 تا 2 میلیون یورو
کارگیجاک 70 تا 190 هزار یورو 100 تا 240 هزار یورو 130 تا 400 هزار یورو 250 هزار تا 2 میلیون یورو
جیکجیلی 80 تا 200 هزار یورو 115 تا 240 هزار یورو 130 تا 400 هزار یورو 300 هزار تا 2 میلیون یورو
ترکلر 70 تا 190 هزار یورو 95 تا 240 هزار یورو 110 تا 400 هزار یورو 250 هزار تا 2 میلیون یورو

آیا در آلانیا خانه های ارزان تری وجود دارد؟

اگر در ارتباط با خرید خانه در آلانیا دوست دارید بدانید که آیا در این شهر خانه هایی با قیمت کمتر هم یافت میشود یا خیر باید بگوییم بله! اما این املاک قطعا در یک یا چند حالت از شرایط زیر هستند:

  • خانه های قدیمی با سال ساخت بسیار بالا و کیفیت پایین
  • خانه هایی که دور از مرکز و امکانات شهری هستند و در محله هایی واقع شده اند که افراد خارجی کمتر مایل به خرید در آنها هستند.
  • خانه هایی که مشکل اسکان دارند.

در این رابطه میتوانید “مقاله اسکان خانه در ترکیه” را مطالعه کنید.

چرا در آلانیا خانه بخریم؟

وقتی که در فکر خرید خانه و مهاجرت به شهر یا کشور جدیدی هستیم، برایمان مهم است که شهر جدید محل زندگیمان، تا حد ممکن، امکانات کافی برای زندگی، آرامش و امنیت و سایر مواردی که برای یک زندگی آسوده و خوب نیاز داریم را، داشته باشد. زندگی در هرجای دنیا قطعا مزایا و در کنار آن معایبی هم میتواند داشته باشد.‌
ولی اگر در فکر خرید خانه در آلانیا هستید، باید بدانید که آلانیا شهر آرامش است؛ شهری که هر لحظه در آن، حس آمدن به تعطیلات به شما میدهد. اما بهتر است ادامه مطلب را مطالعه کنید تا با دیگر ویژگیها و مزایای خرید خانه در این شهر زیبای آلانیا هم آشنا شوید.

خانه های آلانیا

◾️خانه های دلباز آلانیا:

خرید خانه در آلانیا میتواند برای شما یک خرید رویایی و همراه با آرامش باشد، چرا که این شهر، شهری سراسر زیبایی و آرامش است.‌ خانه های آلانیا بسیار دلباز و زیبا هستند. بالکن در خانه های آلانیا نقش مهمی بازی میکند. بالکن های بزرگ و دلباز که به جرات میتوان گفت تمام اوقات فراغت و آرامشتان را در آنها خواهید گذراند و چشم انداز روبروی دید شما هم، یا کوههای سرسبز توروس است، یا دریای زیبای مدیترانه و یا فضای سبز و استخر زیبای حیاط خانه!
آلانیا در فاصله میان کوههای سرسبز توروس و دریای فیروزه ای مدیترانه واقع شده است، بنابراین از هر نقطه از آلانیا بهر حال چشم اندازی از یکی یا هر دوی آنها خواهید داشت.‌

برای مشاهده املاک آلانیا کلیک کنید.

خانه های دلباز آلانیا

◾️آب و هوای پاک آلانیا :

آلانیا به شهر آفتاب معروف است و میتوان گفت یکی از دلایل جاذبه آن در زمینه خرید خانه و یا گذراندن تعطیلات، آفتاب گرم و دلچسب آن در روزهای زیبای تابستانی آلانیاست. شهری که بیشتر روزهای سال آفتابی است و بسیاری از مردم جهان این شهر را به خاطر آفتاب و ویتامین دی رایگانش در کنار دریا و آب تنی لذت بخش، بهشت کوچکی بر روی زمین میدانند.‌
آب و هوای آلانیا بسیار پاک و عاری از آلودگی است و شهری سالم برای یک زندگی سالم محسوب میشود.
در مقابل آفتاب لذت بخش، بارانهای فراوان و پربرکت روزهای زمستانی آلانیا این شهر را همیشه زنده و سرسبز نگه داشته است.‌
اردیبهشت های آلانیا لطیف ترین ماه سال است و بهترین آب و هوای آلانیا مربوط به این ماه از سال است.‌
تنها آب و هوای دلنشین و مسرت بخش آلانیا، به تنهایی مسئولیت جذب توریستها و مردمانی که خواهان خرید خانه در آلانیا هستند را به عهده گرفته است.‌

 

آب و هوای آلانیا

◾️‌فرهنگ و سبک زندگی مردمان آلانیا:

قطعا وقتی به فکر خرید خانه در آلانیا یا هر شهر دیگری هستیم، فرهنگ مردمان آن شهر برایمان اهمیت ویژه تری پیدا میکند.
به طور کلی فرهنگ و آداب و رسوم مردم ترکیه، به فرهنگ و آداب و رسوم ما ایرانیان نزدیک است.‌ مردم آلانیا هم از این قاعده مستثنی نیستند؛ آنها مردمانی خونگرم و مهمان نواز هستند و رابطه خوب و درستی با توریستها و مهمان های شهرشان برقرار کرده اند‌، اما اگر به فکر خرید خانه در آلانیا هستید باید بدانید که همسایه های شما فقط ترکها نیستند، و ممکن است همسایگانی از کشورهای روسیه، اوکراین، آلمان، سوئد، دانمارک و… داشته باشید.‌
این تقابل فرهنگها در آلانیا رنگ و جلوه زیبایی به زندگی در این شهر میدهد.

فرهنگ مردم آلانیا

◾️امکانات شهری آلانیا:

اگر به فکر خرید خانه در آلانیا هستید، یقینا یکی از ملاکهای شما داشتن امکانات شهری لازم و ضروری برای زندگیست.‌
تمامی امکانات ضروری زندگی از قبیل مدارس، دانشگاه، بیمارستان، بازار، مرکز خرید و غیره در شهر آلانیا فراهم است.‌
آلانیا یک بیمارستان دولتی بنام علاءالدین کیقباد و چهار بیمارستان خصوصی مجهز بنام های باشکنت، آنادولو، یاشام و شفا دارد.‌
مدارس دولتی، خصوصی و بین المللی هم در آلانیا موجود است.‌
همچنین آلانیا دارای سه دانشگاه مجزاست.‌
مرکز خرید در مرکز آلانیا و همینطور در حومه شهر موجود است، همینطور بازارهای روز میوه و تره بار که هر روزه در سطح شهر و در محله مختلف با انواع میوه های تازه و با کیفیت برپاست.‌
مراکز بهداشت خانواده با خدمات کاملا رایگان از جمله معاینه توسط پزشک خانواده ، انجام آزمایشات چکاپ، واکسیناسیون و مراقبت های نوزاد و کودکان که همگی فقط با داشتن کارت اقامت حتی برای خارجیها هم ارائه میشود، در هر محله از شهر آلانیا مهیاست.انواع سوپرمارکت های زنجیره ای قدم به قدم در سطح شهر آلانیا موجود است و شما میتوانید مایحتاج روزانه خود را به راحتی تهیه کنید.
در اطراف شهر آلانیا دو فرودگاه بین المللی وجود دارد که سفر شما به آلانیا را از هر جایی از این کره خاکی که باشید ساده تر میکند. فرودگاه بین المللی قاضی پاشا در ۳۰ کیلومتری مرکز شهر و فرودگاه بین المللی آنتالیا هم در ۱۲۰ کیلومتری آلانیا واقع شده است. پرواز مستقیم از تهران هم به آلانیا هر هفته در جریان است که این مسیر را طی دو ساعت و نیم برایتان مهیا میکند.
حمل و نقل عمومی در شهر آلانیا هم، از طریق تاکسی و اتوبوسهای شهری شهرداری در مسیرهای مختلف هر روزه انجام میشود.
بنابراین اگر به فکر خرید خانه در آلانیا هستید باید از بابت دسترسی به امکانات و احتیاجات روزانه خیالتان راحت باشد، چرا که دسترسی به هر کدام از آنها طی زمان و مسافت کوتاهی امکان پذیر است.‌

امکانات شهری آلانیا

◾️امکانات خانه در آلانیا:

قیمت خانه در آلانیا با توجه به امکانات تفریحی، امنیت، متراژ و دلباز بودن آنها منصفانه است.‌ اگر فکر خرید خانه در آلانیا را در سر دارید قطعا انتخاب دلچسبی است. حداقل امکانات تفریحی در خانه های آلانیا استخر است که تقریبا ۹۰ درصد خانه های آلانیا آن را دارند‌. ولی به غیر از استخر، اکثر خانه های آلانیا، شامل امکاناتی چون استخر روباز، سرپوشیده و استخر کودک، سونا، جکوزی، حمام ترک، سالن ورزش، محوطه بازی کودکان و بسیاری امکانات دیگر است که همیشه شرایط داشتن لحظاتی خوش برای شما و عزیزانتان را فراهم میکند البته در رزیدنس ها، امکانات از این هم فراتر میرود و به طبع بر مبلغ هم افزوده میشود.

امکانات خانه های آلانیا

◾️امنیت خانه در آلانیا‌:

به طور کلی آلانیا شهری با امنیت نسبتا بالاست، یک شهر پر شور و نشاط اما در عین حال امن و پر از آرامش! اما جدا از آن نزدیک به ۹۰ درصد خانه ها در آلانیا دارای دوربین های مدار بسته و نگهبانی ۲۴ ساعته هستند. ‌
تمام خارجیهایی که در آلانیا زندگی میکنند یا توریست هستند و یا دارای اقامت قانونی ترکیه! آلانیا شهر پناهنده پذیری نیست و پناهنده ها اجازه اقامت در این شهر را ندارند و همین مساله هرج و مرج های احتمالی را در آلانیا به حداقل ممکن میرساند.‌

امنیت خانه های آلانیا

مبلغ شارژ آپارتمان در آلانیا‌ چقدر است؟

اگر در فکر خرید خانه در آلانیا هستید، حتما در پی جمع آوری اطلاعات بیشتر درباره هزینه های جانبی آن هم خواهید بود. یکی از این هزینه ها، هزینه شارژ آپارتمان است که بستگی به تعداد خواب و امکانات خانه متفاوت است، اما برای یک آپارتمان ساده بدون امکانات این مبلغ حداقل از ۱۰۰ لیر شروع میشود و با اضافه شدن امکانات و تعداد خواب، مبلغ شارژ آپارتمان هم بیشتر میشود که میتوانید طبق توافق با مدیر آپارتمان، آن را هر ماه یا سالانه بپردازید.‌‌

برای آشنایی با محله های آلانیا کلیک کنید.

خرید خانه پیش فروش در آلانیا راهی برای درآمد زایی و صرفه جویی در بودجه

اگر قصد خرید خانه در آلانیا را دارید، این قسمت از مطلب را با دقت بیشتری بخوانید.‌

در آلانیا به دلیل تقاضای بالا در زمینه خرید خانه، شرکتهای بزرگ سازنده املاک در تعداد زیاد، همیشه در حال ساخت پروژه های جدید هستند و شاید باور کردنش برایتان سخت باشد که در اکثر موارد نزدیک به ۸۰ درصد واحد ها در مرحله خاک و فقط با نقشه ملک، پیش فروش میشوند.‌
در اینجا به نکته مهمی اشاره خواهیم کرد که میتواند برای شما گزینه خوبی محسوب شود. خانه های ساخته شده در سه مرحله، از روی خاک تا زمان تحویل قیمت گذاری میشوند و هرچه به مرحله تحویل نزدیک تر شوند قیمت بالاتر میرود. به طور کلی از مرحله خاک تا زمان تحویل، قیمت تا ۲۰ درصد افزایش خواهد داشت. با این حساب خرید پیش فروش میتواند یک فرصت خوب برای صرفه جویی در بودجه محسوب شود‌ و صد البته که این امر قطعا باید از شرکتهای معتبر و با سابقه روشن و مطمئن صورت گیرد.‌

برای پرداخت هم شما هر دو گزینه نقد و اقساط آنهم بدون بهره را خواهید داشت اما جزئیات شرایط آن از یک پروژه تا پروژه دیگر متفاوت خواهد بود.‌‌

برای آگاهی از چگونگی یک سرمایه گذاری پرسود با خرید خانه در آلانیا و صرفه جویی در بودجه خرید میتوانید مقاله درآمد زایی با خرید ملک در ترکیه را مطالعه کنید.

درآمد زایی با خرید ملک در آلانیا

‌انجام مراحل پرداخت و تحویل سند برای خرید خانه در آلانیا

پس از اینکه ملکی را پسند کردید و در دفتر شرکت مربوطه قرارداد خرید خانه در آلانیا را نوشتید جهت پرداخت طبق شرایط باهم توافق میکنید. پس از پرداخت مبلغ و یا همزمان با آن، در دفتر اسناد، کارهای مربوط به بنام کردن سند انجام میشود.‌
‌تحویل سند در آلانیا قبلا ظرف سه روز کاری امکان پذیر بود، ولی در حال حاضر طرحهایی برای بررسی بیشتر سند، نقشه ها، قرارداد و مراحل خرید و فروش ملک، به جهت به صفر رساندن احتمال کلاهبرداری و قانونی بودن معامله، طبق مراحلی انجام میگیرد و پس از اتمام این مراحل و تایید بر صحت مدارک توسط کارشناسان، به امضای طرفین معامله میرسد که همین امر مدت زمان تحویل سند را به حدود  7 الی 14 روز افزایش داده است که البته به نسبت فزونی درخواستها این تعداد روز قابل تغییر هستند.البته این امر در شهرهای شلوغ تر و پرجمعیت تر، مدت زمان بسیار معقولی است.‌

فروش خانه در آلانیا‌

اگر اقدام به خرید خانه در آلانیا کردید و پس از مدتی به هر دلیل به فکر فروش ملک خود بودید، میتوانید در مدت زمان کوتاهی موفق به فروش آن شوید. آلانیا به دلیل جاذبه های بالایی که در امر توریست و مسکن دارد همیشه تقاضا برای خرید خانه در آن بالاست. سازندگان آلانیا به طور پیوسته در حال ساخت پروژه های جدید هستند و بیش از نیمی از پروژه ها به صورت پیش فروش قبل از آماده تحویل شدن، به فروش میروند، با این وجود همچنان تقاضا برای خرید خانه در آلانیا در جریان و مداوم است.‌که البته تیم ما با تخصص کامل در این امر شما را در فروش مجدد واحدتان همراهی خواهد کرد.

فروش خانه در آلانیا

اجاره خانه در آلانیا ‌

اما علاوه بر خرید تقاضا برای اجاره خانه در آلانیا هم بالاست به طوری که در برخی از فصول سال خانه ای برای اجاره یافت نمیشود.‌
مبلغ اجاره خانه در آلانیا برای یک آپارتمان تک خوابه با امکانات اولیه، از حداقل 7000 هزار لیر شروع میشود. واحد های دوخوابه هم حداقل از 9۰۰۰ لیر مبلغ اجاره ماهیانه دارند.‌
پس اگر اقدام به خرید خانه در آلانیا کرده اید و خودتان قصد زندگی دائم در آن را ندارید میتوانید بر روی درآمد زایی ملکتان از طریق اجاره روزانه و یا سالیانه حساب کنید.‌
اما باید این را هم بدانید که قوانین اقامت با اجاره ملک همواره دستخوش تغییر و سخت گیری بوده است و طبق آخرین تغییرات، اقامت از طریق اجاره ملک شش الی 12 ماهه صادر می شود و پس از اتمام تاریخ آن، قابل تمدید نخواهد بود. ( البته در بعضی از موارد دیده شده که ماموران اداره اقامت به صورت سلیقه ای عمل کرده و اقدام به تمدید یا رد درخواست مراجعه کنندگان کرده اند.)

نکته دیگری که در این باره مهم است بدانید این است که اجاره خانه در ترکیه هرگز به اخذ شهروندی و پاسپورت ترکیه ختم نخواهد شد.

اجاره خانه در آلانیا

هماهنگی قبل از سفر جهت بازدید و خرید خانه در آلانیا

چنانچه قصد خرید خانه در آلانیا را دارید و این افتخار را به شرکت DelRey خواهید داد، لطفا قبل از سفر به آلانیا با مشاورین ما تماس گرفته و تاریخ سفرتان را برای ارائه بهترین خدمات بازید از شهر، بازدید از پروژه ها وهماهنگی ترانسفر با ما انجام دهید.‌‌

تیم DelRey با جمع آوری و ارائه اطلاعات به روز و مورد نیاز شما در کشور ترکیه در تلاش برای آگاهی هرچه بیشتر و آسودگی خاطر شماست.

خدمات تخصصی DelRey ارائه مشاوره رایگان به شما در زمینه های:

اخذ شهروندی و پاسپورت ترکیه با خرید ملک
انجام امور اقامت کشور ترکیه
خرید ملک در ترکیه

ارتباط با DelRey

سوالات متداول

محموتلار، کستل، اوبا، توسمور، جیکجیلی، کلوپاترا

شارژ آپارتمان به امکانات بستگی دارد و شروع آن از ۱۰۰ لیر است.

به دلیل نظارت کارشناسی به منظور به صفر رساندن کلاهبرداری چیزی در حدود دوهفته

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس DelRey