آلانیا دل ری

درآمد زایی با خرید ملک

حقوقی

23 دسامبر 2021 2096 بازدید
آلانیا دل ری
درآمد زایی با خرید ملک

درآمد زایی با خرید ملک

قطعا همه ما دوست داریم که خریدمان با سودآوری همراه باشد، بخصوص وقتی پای مبلغ زیادی پول در میان است حتما مشتاق خواهیم بود که راهی برای سودآوری با سرمایه گذاری و خریدمان پیدا کنیم. تابحال چیزی درباره گارانتی اجاره شنیده اید؟ یا اینکه چطور در مرحله خرید ملک در ترکیه در بودجه خود صرفه جویی کنید؟‌ آیا میدانید که برای رسیدن به در آمد زایی با خرید ملک در ترکیه چه راههایی وجود دارد؟ ما در این مطلب به این موارد اشاره خواهیم کرد و شما را با راههایی برای رسیدن به درآمد زایی با خرید ملک آشنا خواهیم کرد.

تماس با ما

درآمد زایی با خرید ملک از طریق گارانتی اجاره در آلانیا

اگر به فکر خرید ملک در ترکیه هستید تا از آن به صورت تفریحی استفاده کنید، نه به صورت دائم و یا حتی هدفتان از خرید ملک دقیقا درآمد زایی از طریق اجاره است، باید بگوئیم که ما با گارانتی اجاره این شرایط را برای شما آسان تر میکنیم تا با خرید خانه در آلانیا به درآمد زایی قطعی برسید.
شرایط هم بدین صورت است که پس از اتمام مراحل خرید ملک، در صورت تمایل شما، بین شرکت DelRey و شما یک قرار داد اجاره یک یا دوساله (بنا به ترجیح شما) بسته میشود، که این قرارداد در صورت رضایت طرفین قابل تمدید خواهد بود. در واقع ملک خود را از ما میخرید و خود ماهم آن را از شما اجاره میکنیم. مبلغ اجاره هم چیزی در حدود ۶ الی ۱۰ درصد از کل مبلغ ملک است که نسبت به مبلغ ملک متفاوت خواهد بود. این برای شما یک تضمین است تا به درآمد زایی با خرید ملک در ترکیه برسید.

اجاره خانه در آلانیا

نکته:

اگر در طول مدت زمانی که خانه در اجاره DelRey است شما مایل به استفاده شخصی به مدت محدود بودید هم، میتوانید با هماهنگی ما بدون هیچ هزینه ای و در صورت مهیا بودن شرایط از ملکتان استفاده کنید.‌

درآمد زایی با خرید ملک پیش فروش ‌

در صورتی که به درآمد زایی با خرید ملک فکر میکنید و هدفتان سودآوری است یکی از بهترین پیشنهادهای ما به شما، خرید ملک پیش فروش است.
اما چرا؟ املاک پیش فروش از مرحله خاک تا زمان تحویل در سه مرحله قیمت گذاری میشوند و در واقع افزایش قیمت دارند؛ به طوری که قیمت اولیه در مرحله خاک تا قیمت نهایی زمان تحویل تا ۲۰ درصد میتواند متفاوت باشد. این یک پوئن مثبت برای خرید ملک، چه به نیت خرید برای استفاده شخصی است که در این صورت باعث صرفه جویی در بودجه شما خواهد بود و هم به نیت سودآوری بسیار مثمر ثمر خواهد بود، چرا که میتوانید در مراحل اولیه پروژه به طور مثال در مرحله خاک پروژه را پیش خرید کنید و پس از اتمام کار با حداقل ۲۰ درصد افزایش نسبت به آنچه خرید کرده اید ملک خود را برای فروش بگذارید و این قطعا به نفع شما به عنوان یک سرمایه گذار خواهد بود.
ضمن اینکه حتی در خرید به صورت پیش فروش هم میتوانید از شرایط اقساط استفاده کنید.‌

در آمد زایی با خرید ملک ۲۵۰ هزار دلاری ‌

همانطور که میدانید بسیاری از افرادی که برای خرید ملک در ترکیه اقدام میکنند هدفشان دریافت فوری پاسپورت و شهروندی ترکیه است که این امر تنها با خرید ملک به ارزش دویست و پنجاه هزار دلار به بالا امکان پذیر است و یکی از شرایط دریافت شهروندی از این طریق هم این است که تا سه سال حق فروش ملک را نخواهید داشت. اما در این مورد هم راهی وجود دارد که در مدت سه سال سرمایه شما افزوده شود و آنهم خرید چند ملک به جای یک ملک است که مبلغ آنها مجموعا به ارزش دویست و پنجاه هزار دلار باشد. در این صورت میتوانید یکی را برای استفاده شخصی در نظر گرفته و از بقیه به درآمد زایی از طریق اجاره برسید.‌‌بدین منظور ما برای خرید املاک شهروندی شما، پکیج های دو و سه تایی املاک تک خوابه و دوخوابه را به شما پیشنهاد میکنیم و شما میتوانید بنابه سلیقه و خواسته های خود املاک مورد نظر خود را انتخاب کنید و همانطور که گفته شد پس از خرید هم به شهروندی و پاسپورت ترکیه برسید و هم به درآمد زایی با خرید ملک!

درآمد زایی با خرید ملک

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره دریافت پاسپورت و شهروندی ترکیه خواندن مطالب زیر را به شما پیشنهاد میکنیم:‌

حرف آخر

همیشه میتوانیم با انتخاب درست و مناسب به بهترین حالت از خواسته های خود دست یابیم. تلاش کمپانی DelRey در این مطلب این است که شما را برای رسیدن به سودآوری و درآمد زایی با خرید ملک در کشور ترکیه آشنا کند و در این مسیر درکنار شما باشد. بنابر این شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه خرید و یا درآمدزایی با خرید ملک با مشاورین مجرب DelRey در تماس باشید.‌

‌سوالات متداول

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

    1. دوست عزیز در پاراگراف (درآمد زایی با خرید ملک پیش فروش ‌) به صورت کامل توضیح دادیم اگر سوالی بود در خدمتیم

  1. سلام ممنونم از متن عالی آیا شرکت Delrey بعد از خرید خانه در ترکیه بلافاصله ملک را از ما اجاره میکند؟

    1. در صورت تمایل شما، بین شرکت DelRey و شما یک قرار داد اجاره یک یا دوساله (بنا به ترجیح شما) بسته میشود در واقع ملک خود را از ما میخرید و خود ماهم آن را از شما اجاره میکنیم. مبلغ اجاره هم چیزی در حدود ۶ الی ۱۰ درصد از کل مبلغ ملک است. این برای شما یک تضمین است تا به درآمد زایی با خرید ملک در ترکیه برسید.
      و اگر در طول مدت زمانی که خانه در اجاره DelRey است شما مایل به استفاده شخصی به مدت محدود بودید هم، میتوانید با هماهنگی ما بدون هیچ هزینه ای و در صورت مهیا بودن شرایط از ملکتان استفاده کنید.‌

  2. سلام با 250 هزاردلار چندجای ترکیه میتوانیم ملک بخریم و همزمان اجاره دهیم و اقامت بگیریم؟

    1. شما هرکجای ترکیه که بخواهید میتوانید ملک بخرید که جمعا 250هزاردلار بشود و اگر از شرکت Delrey خریداری کنید حدود ۶ الی ۱۰ درصد از کل مبلغ ملک را از شما گارانتی اجاره میکنیم و شما بعد از 3ماه برای خود و خانواده وفرزندان زیر 18 سال اقامت و پاسپورت ترکیه را دریافت میکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس DelRey