آلانیا دل ری

پرداخت با بیت کوین

حقوقی

4 مارس 2021 1767 بازدید
آلانیا دل ری
پرداخت با بیت کوین

پرداخت با بیت کوین

خرید ملک در ترکیه با ارز دیجیتال

پرداخت با بیت کوین (ارزهای دیجیتال)

امروزه همه از این موضوع آگاهی دارند که تقریبا تمامی کسب و کارها به سمت ارزهای دیجیتال گرایش پیدا کرده اند.پرداخت با ارز دیجیتال، چه بخواهیم و چه نخواهیم آینده اقتصاد و داد و ستد های مالی با ارزهای  دیجیتال گره خورده است. اقبال عمومی مردم، سرمایه گذاری بسیاری از شرکت ها و سرمایه گذاران بزرگ و حتی دولت ها گواه بر این ادعاست که ارز های دیجیتال قطعا در آینده نقش مهمی در تراکنش های مالی ایفا میکنند.

امروزه  کمپانی های بزرگ و رده اول دنیا اعم از کمپانی تسلا، آمازون، علی بابا و بسیاری دیگر  از کمپانی های به نام و بزرگ دنیا به پذیرش ارزهای دیجیتال معتبر روی آورده و  یکی از روش های پرداختی آنها  برای مشتریان استفاده از ارز های دیجیتال میباشد.

پرداخت با بیت کوین

همچنین با توجه به غیر متمرکز بودن فناوری بلاک چین انتقال ارز توسط رمز ارزها بسیار ساده بوده و به هیچ عنوان دردسرهای بانکی و ادرای حواله های بانکی و صرافی را ندارد و تنها با یک آدرس ار کیف پول مقصد در هر زمان از شبانه روز قادر خواهید بود که وجه مورد نظر خود را انتقال دهید.

 

به ویژه با در نظر گرفتن شرایط  حال حاضر در ایران  و محدودیت های تراکنش بانکی و تحریم سیستم بانکی ایران که کمی انتقال وجه به خارج از کشور را با محدودیت هایی روبرو کرده است بهترین روش برای انجام این امر استفاده از ارزهای دیجیتال میباشد.

در این راستا شرکت دل ری برای نخستین بارخرید و فروش ملک در ترکیه را با پذیرش ارز های دیجیتال میسر کرده است تا بر انتقال وجه برای شما عزیزان تسهیل شود.همچنین افرادی که در این زمینه سرمایه گذاری کرده اند و برای در امان ماندن از تورم سرمایه خود را به صورت رمز ارزها نگه داری کرده اند به راحتی بتوانند در اسرع و قت و با کمترین کارمزد خرید خود را به انجام برسانند.روش پرداخت با بیت کوین  یک فرصت استثنایی است.برای دارندگان ارز های دیحیتال است تا سرمایه  خود را نه تنها در خریدهای آنلاین بلکه در دنیای واقعی ارزیابی کنند.

 

پرداخت با بیت کوین

پرداخت با بیت کوین با کمترین کارمزد پرداخت با کمپانی دل ری، روشی سریع و قابل اعتماد است.

پرداخت با بیت کوین در شرکت دل ری

همانند خرید با یورو و دلار قیمت ارزهای دیحیتال نیز روزانه مشخص میشوند. شما هنگامی که ملک مورد نظر خود را انتخاب نمودید قیمت آن را از کارشناسان ما به یورو و نیز معادل آن به  ارزهای دیجیتال معتبر همچون بیت کوین و اتریوم را دریافت خواهید کرد.سپس برآورد خواهید کرد که کدام روش پرداخت برای شما راحت تر است.

اگر انتخاب شما پرداخت از طریق ارز دیجیتال است(به طور مثال قصد خرید با ارز بیت کوین را دارید) تنها کاری که باید انجام دهید گرفتن ادرس کیف پول الکترونیکی شرکت دلری(در این مثال ادرس کیف پول بیت کوین) از مدیر فروش آن هستید. سپس از طریق کیف پول خود وجه مورد نظر را به آدرس کیف پول گرفته شده از مدیر فروش شرکت انتقال داده و تصویر انتقال وجه را برای ما ارسال می کنید. به محض دریافت نشستن پول در کیف پول دیجیتال شرکت خرید شما به پایان رسیده و سند ملکی خود را تحویل خواهید گرفت.

پرداخت با بیت کوین

در اینجا فرض میگیریم که ارز مورد نظر بیت کوین است.

توجه داشته باشید که هر ارز دیجیتال معتبر دیگری نیز همین مراحل را دارد تنها تفاوت آن ادرس های کیف پول متفاوت برای هر ارز خواهد بود. یعنی شما برای انتقال بیت کوین به ادرس کیف پول بیت کوین و برای انتقال اتریوم به ادرس کیف پول اتریوم نیاز دارید. برای اطلاع از اینکه پرداخت با چه ارزهای دیجیتالی امکان پذیر است و نیز دریافت ادرس کیف پول با مدیر فروش این شرکت تماس بگیرید.

  1. انتخاب ملک و دریافت قیمت روز آن به یورو و یا معادل آن به بیت کوین(یا یک ارز دیجیتال دیگر)
  2. دریافت آدرس کیف پول شرکت دلری از مدیر فروش( توجه داشته باشید که حتما همان ادرس ارسال شده از طرف شرکت را کپی نمایید و هرگز آن را به صورت دستی تایپ نکنید زیرا احتمال خطا وجود دارد)
  3. ارسال وجه توافق شده از کیف پول خودتان به کیف پول شرکت
  4. ارسال تصویر انتقال وجه برای کارشناس فروش شرکت، به نحوی که آدرس کیف پول ها و مبلغ مورد نظر مشخص باشد.
  5. دریافت تاییدیه رسید وجه از شرکت
  6. دریافت سند ملک خریداری شد.
پرداخت با بیت کوین

سایرارزهای دیجیتالی معتبر که کمپانی دلری آنها را میپذیرد:

علاوه بر بیت کوین کمپانی دل ری روشهای دیگر پرداخت با ارز های دیجیتال:

از قبیل ریپل، بیت کوین کش، لیتکوین، بیت کوین گولد، تتر، استلار و اتریوم را می پذیرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بیان کنید

    1. سلام وقت بخیر
      خیر
      ارزهای دیجیتالی معتبر که کمپانی دلری آنها را میپذیرد:
      علاوه بر بیت کوین
      ریپل، بیت کوین کش، لیتکوین، بیت کوین گولد، تتر، استلار و اتریوم را می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس DelRey